بزرگداشت روز خواجه نصیرالدین طوسی/ جنگ شادی / اهواز

آرشیو
تنظیمات نوشتاری

بزرگداشت روز خواجه نصیرالدین طوسی/ جنگ شادی / اهواز

خوشا اهواز و وصف بی مثالش     خوشا خرمشهر و خرمای کالش

خوشا باغ پر از نخل و کُنارش        خوشا خورشید عالم تاب و داغش

 

 

جشن روز مهندس 89 برگزار شد.

نظام مهندسی ساختمان خوزستان : اعتقاد دارد : پویایی سازمان در سایه مشارکت اعضا است

با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران استان خوزستان، جشن روز مهندس 89 در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی – هنری امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. در ابتدای همایش پیام هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان قرائت شد در این پیام آمده است: "دوباره اسفند و دوباره روز مهندس، این روز ماندگار در تقویم ایران اسلامی ما را متقاعد میسازد که اندکی بیشتر به جایگاه مهندس ایرانی تأمل داشته باشیم. کشور عزیز ایران، که علیرغم تمام تحریم ها در صدور خدمات مهندسی توانسته جایگاهی ارزشمند برای خود کسب نماید، مهد استعدادهای ناب، جوان و با آتیه ای است که هر کدام نقش بسزایی در شکوفایی آینده این سرزمین ایفا می نمایند، سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نیز بعنوان یکی از همین مجموعه های تخصصی که بیش از 7000 نفر عضو در هویت سازمانی خود ثبت نموده است همواره در تلاش بوده که از این استعدادهای ارزشمند بهره مند شود. برگزاری سمینارهای متعدد آموزش، کلاس های ارتقاء پایه دوره های بازآموزی علوم مهندسی، همکاری با دانشگاههای استان، ایجاد تسهیلات رایانه ای (مانند سامانه ثبت نام مهندسین) انتشار خبرنامه و به روز رسانی سایت نظام مهندسی، برگزاری جلسات متعدد با گروههای تخصصی آیین گرامیداشت روز مهندس و دهها برنامه دیگر، بخش هایی از فعالیت های سازمان در سال 89 بوده اند. هیئت مدیره سازمان ضمن عرض تبریک روز مهندس امسال نیز بر مشارکت بیشتر اعضا تأکید می کند و این اطمینان را می دهد که نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنان مورد توجه قرار گرفته و اعتقاد دارد پویایی هر سازمانی در سایه همین انتشار دیدگاهها خواهد بود.

 

 

مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرآفرین : جامعه مهندسی از قشرهای فعال عرصه فعالیت های خیرخواهانه است.

بعداز قرائت پیام، موسیقی پاپ توسط هنرمند خوب خوزستانی "

مجتبی حلالی" برگزار شد. اجرای این برنامه که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود باعث شد که چندین اجرای دیگر نیز از او شاهد باشیم . پس از آن دکتر فاطمه دانشور مدیر عامل موسسه نیکوکاری مهر آفرین با تبریک روز مهندس به جامعه مهندسی نظام مهندسی ساختمان خوزستان گوشه ای از عملکرد موسسه خود را تشریح کرد. وی در ادامه گفت: نیکوکاری باید در اولویت مسایل اجتماعی جامعه امروز قرار گیرد و الگوهای مناسبی برای این مهم تعریف شود. دانشور افزود: موسسه مهر آفرین آمادگی خود را برای ایجاد و دفتر نمایندگی در جنوب کشور به مرکزیت اهواز اعلام می دارد و هم اکنون اعضای محترم می توانند عضو این دفتر بشوند. دکتر دانشور همچنین در بخش های مختلف سخنان خود جامعه مهندسی را از قشرهای فعال در عرصه فعالیت های خیرخواهانه برشمرد و اظهار امیدواری کرد که تا با کمک مهندسان و در تلاشی مضاعف برای تحصیل کودکان بی سرپرست گام هایی برداشت.

 

 

«امید» سالن را به وجد آورد

"امید محمودی" هنرمند خوب صدا وسیمای مرکز خوزستان که اخیراً کارهای هنری او از شبکه های سراسری و بامضامین مذهبی در حال پخش است، ترانه ای در وصف امام علی (ع) اجرا نمود که سالن را به وجد آورد. پس از آن گروه نمایش طنز هنرمند خوب و سرشار از انرژی "حسین محمدی" به روی صحنه آمدند برای دقایقی خنده های طولانی مدعوین را در فضای سالن پراکنده می ساخت اجرای موسیقی گروه پاپ (زوج هنری میثم اهورا و اصلانی) و شعبده بازی هم از دیگر قسمت های این جشن باشکوه بود.

 

لاله اسکندری : از اینکه در جمع مهندسان اهوازی حضور یافتم خوشحالم.

در این جشن خانم لاله اسکندری بازیگر تئاتر و طراح زیبا سازی خیابان های تهران نیز میهمان ویژه جشن مهندسان بود که در سخنانی از حضور دوباره اش در اهواز و در میان این عزیزان اظهار خوشحالی کرد. لاله اسکندری گفت: از اینکه موسسه مهر آفرین باعث شده درجمع مهندسان اهوازی حضور یابیم از آنان سپاسگذارم. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این جشن بیش از هزار نفر از اعضای نظام مهندسی و خانواده های آنان حضور یافته بودند که پیش از ورود از غرفه شرکت های مرتبط با فعالیت های نظام بازدید کردند. همچنین در این آیین به قید قرعه به بیست و یک نفر از خانواده های نظام جوایز ارزنده ای مانند کالای خانه و سکه بهار آزادی از سوی شرکت های حامی تقدیم شد. گفتنی است اجرای این برنامه شاد و مفرح به عهده خانم فریبا علومی یزدی بوده که مورد استقبال اعضای سازمان قرار گرفت.

آموزشگاه گویندگی و سخنوری موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

مدرسه سخن آموزشگاه و مدرسه تخصصی مجریگری و اصول و فنون سخنرانی


سالها با شما و همراه شما هستیم در سایت ایران مجری و باشگاه ایرانمجری. افتخار ماست تا اینبار در سایت سخنوری با شما باشیم.  صدها مقاله مرتبط به فنون سخنرانی و صدها متن سخنرانی و متن مجری گری در پردیس سخن 1400

مدرسه سخن ایران از بهترین مراکز آموزشی در زمینه سخنوری و گویندگی و مجریگری می‌باشد که با مدیریت دکتر فریبا علومی یزدی و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به آموزش بیش از ۱۰۰۰ مجری و سخنران در کشور اقدام نموده است.
شما می توانید آخرین مقالات و آموزش های مرتبط با فن بیان و سخنوری را در این سایت ببینید . برای ورود به سایت سخنوری کلیک کنید.


آخرین تصاویر از سخنوران و فراگیران مدرسه سخن و نظرات ارزشمند آنها را در قسمت نظرات گوگل مپ ملاحظه فرمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید

گوگل مپ : مدرسه سخن ایران تاسیس ۱۳۹۵ آموزش سخنوری ، گویندگی و مجریگری

تنها یک راه برای سخنور شدن وجود دارد !